czwartek, 30 stycznia 2014

name-day girl

Hejjj wszystkim!


Dzisiaj mam swoje święto, a mianowicie imieniny. Niby imieniny a w szkole nie było najlepiej. Miałam sprawdzian z historii i kartkówkę z matematyki. Dodatkowo dostałam 1 z fizyki za jakiś rysunek... eh. Na szczęście gdy przyszłam do domu miałam już gotowe frytki na obiad i słodką czekoladę ♥ 
Od jutra mam już ferie, więc posty powinny być codziennie/ co dwa dni. Jutro także spotykam się u mnie z Julą i Werą więc spodziewajcie się jakiś zdjęć :) 
Na dworze nadal jest zimno, chociaż dzisiaj było 'trochę' cieplej haha. Od poniedziałku ma przyjść odwilż więc nie będę miała zbyt pięknej pogody na ferie.. a już miałam pomysł na śniegową sesję. No nic, może jeszcze napada.



przepraszam za jakość ale mój aparat zaczyna wariować:( 


Jak u Was z nauką? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz