sobota, 1 lutego 2014

ferie czas zacząć!

Hej! 

Jak Wam mija początek ferii? Mi całkiem dobrze, wczoraj spotkałam się z Julią i Werą ale nie mam żadnych zdjęć. Oglądałyśmy film i jak zawsze nołlajfiłyśmy przed laptopem haha. 
Na dworze jest coraz cieplej, cały śnieg topnieje i mało co z niego zostało. Nigdy nie chciałam mieć takiej pogody na ferie, ale w tym roku jakoś się cieszę, ponieważ mam już dosyć śniegu. Z roku na rok coraz mniej go lubię chociaż na początku i tak się cieszę że spadnie. 
Na razie nie mam żadnych takich 'planów' na ferie, ale na pewno chcę odpocząć i jak najwięcej spotykać się z przyjaciółmi.
A teraz wracam do dalszego słuchania muzyki- Believe Acoustic Justina  i Coexist The xx. Te albumy są dla mnie naprawdę relaksujące więc zachęcam do słuchania :) 






Lubicie śnieg czy raczej za nim nie przepadacie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz