wtorek, 4 lutego 2014

sweater

Hejjj! 


Aktualnie na dworze jest piękna pogoda. Niebo jest czyste a słońce bardzo mocno świeci. Przez to, że mam teraz ferie czuję się jakby były wakacje! Na chodnikach i trawie nie ma już prawie wcale śniegu, tylko gdzieniegdzie gdzie nie dochodzi słońce. Mój humor jest więc lepszy i mam ochotę na robienie większej ilości rzeczy :) Z rana zrobiłam kilka zdjęć, od dawna miałam problem ponieważ nie było jasnego światła, a dzisiaj było go aż za dużo więc postawiłam na czarno-białe zdjęcia. Skoro pogoda jest coraz lepsza, to niedługo wybiorę się na jakąś sesję. 
Nie mam już na dzisiaj większych planów, zostanę przed laptopem i będę robiła nowy wygląd bloga i męczyła się z kodami html haha






A jaka jest u Was pogoda? 

4 komentarze:

  1. Świetny sweterek ;333
    Też mam lepszy humor kiedy jest piękna pogoda, dziś było śliczne słoneczko *.*
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dzisiaj przez cały dzień świeciło słońce :) Nie mogę się doczekać ferii ;D

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobrze prowadzisz bloga, w miarę możliwości staram się tu często wchodzić :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie było ładnie, ale przez chwilę tylko :/ Dasz radę z kodami <3

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń